Semuga Allah mencucuri rahmat ke atas penghulu kami Nabi Muhammad S.A.W dan ke atas keluarga serta sahabat2 sekelian dengan bilangan sejumlah makhluk-NYA, kebaikan Arasy-NYA dan tinta kalimat-NYA.
Ya-Allah aku menghadiahkan semua perkongsian keilmuan ini kepada Almarhumah isteriku sayang Zauaurah Binti Apipah.

Kepada tuan/puan yang menjengok blog saya ini, dan nak mengamalkan apa yang telah saya kongsikan, mohon jasabaik hadiahkan Al-Fatihah kepada Almarhumah isteri saya.
JazakAllahu khairan katsira

Sunday, September 6, 2009

Sahabatku kemalangan jalanraya

Sahabatku Yahya telah kemalangan pada jam 11.00 pagi 5/9/09. Kini sedang dirawat di Hospital Temerloh. InsyaAllah, saya bersama keluarga akan melawat beliau pada hari Minggu ini. Apabila beliau kemalangan, pastinya turut memberi kesan kepada saya. Beliau adalah rakan perawat di Kuala Lipis, setiap kali saya dipanggil untuk merawat, saya akan membawa beliau bersama., kadangkala menggantikan tempat saya untuk merawat. Semuga Allah kurniakan kesembuhan kepada beliau. Dari perkhabaran yang baru saya perolehi di waktu petang 5/9/09 di Pasar Mingguan Benta, Pahang, kecederaan beliau amat serious, sebab itu perlu di rawat di Hospital Temerloh, kalau kecederaan biasa pasti akan dimasukkan ke Hospital Raub.