Semuga Allah mencucuri rahmat ke atas penghulu kami Nabi Muhammad S.A.W dan ke atas keluarga serta sahabat2 sekelian dengan bilangan sejumlah makhluk-NYA, kebaikan Arasy-NYA dan tinta kalimat-NYA.
Ya-Allah aku menghadiahkan semua perkongsian keilmuan ini kepada Almarhumah isteriku sayang Zauaurah Binti Apipah.

Kepada tuan/puan yang menjengok blog saya ini, dan nak mengamalkan apa yang telah saya kongsikan, mohon jasabaik hadiahkan Al-Fatihah kepada Almarhumah isteri saya.
JazakAllahu khairan katsira

Tuesday, December 1, 2009

Tahsin (Pagar Diri) Ilmu Hikmah.

  • Dibaca dgn tahan nafas + dgn iniasi (membayangkan pelindung seluruh tubuh) terlihat selaput cahaya terang mengelingi tubuh. Bacaannya YA ALLAH 7X, YA KUDUS 7X, YA SALAM 7X, dibaca dgn menahan nafas.
  • "Bismillahilladzi La yad durru ma'as mihi syaiun fil ardi wala fis sama i wahuwas sami'ul alim" (Ayat Penggerak, selepas solat Maghrib perlu zikir sebanyak 3X) dengan cara menekan kedua jari telunjuk kiri dan kanan di tengah kening, lalu membaca ayat tersebut 3 x satu nafas, kemudian tarik nafas satu kali melalui hidung..kemudian geser telunjuk tangan kanan memutar kepala , sampai kembali ke posisi semua posisi telunjuk kiri tetap. hakikat : kita dalam PERUT LAM JALALAH pagar ini berkhasiat 24 jam..

Wallahu 'Aklam.