Semuga Allah mencucuri rahmat ke atas penghulu kami Nabi Muhammad S.A.W dan ke atas keluarga serta sahabat2 sekelian dengan bilangan sejumlah makhluk-NYA, kebaikan Arasy-NYA dan tinta kalimat-NYA.
Ya-Allah aku menghadiahkan semua perkongsian keilmuan ini kepada Almarhumah isteriku sayang Zauaurah Binti Apipah.

Kepada tuan/puan yang menjengok blog saya ini, dan nak mengamalkan apa yang telah saya kongsikan, mohon jasabaik hadiahkan Al-Fatihah kepada Almarhumah isteri saya.
JazakAllahu khairan katsira

Monday, October 5, 2009

Ikhtiar Merawat...


Sukacita saya ingin kongsi ilmu dengan tuan/puan yang mengunjungi blog ini, perkongsian ilmu olih sahabat saya Abang Audit (Bintulu). Semuga memberi munafaat kepada semua.
Baca Al-Fatehah (7X), Selawat Syifa' (7x) & Doa seperti di atas (7X).
Pastu tuan/puan berdoalah kepada Allah... nyatakan hajat tuan/puan dalam doa tersebut.
La ni (sekarang ini) saya turut menggunakan kaedah, mengikut nasihat yang diberi olih Tok Belagak (Darul SAKA), ruqyah & berdoa pada air tanpa buka tudung/penutup botol.
Wallahu 'Aklam.