Semuga Allah mencucuri rahmat ke atas penghulu kami Nabi Muhammad S.A.W dan ke atas keluarga serta sahabat2 sekelian dengan bilangan sejumlah makhluk-NYA, kebaikan Arasy-NYA dan tinta kalimat-NYA.
Ya-Allah aku menghadiahkan semua perkongsian keilmuan ini kepada Almarhumah isteriku sayang Zauaurah Binti Apipah.

Kepada tuan/puan yang menjengok blog saya ini, dan nak mengamalkan apa yang telah saya kongsikan, mohon jasabaik hadiahkan Al-Fatihah kepada Almarhumah isteri saya.
JazakAllahu khairan katsira

Saturday, October 23, 2010

Kaedah TRO

Anak murid  Ustaz Abdul Majid (AKRINE) pastinya amat memahami kaedah TRO, material yang akan digunakan ialah rotan, ada yang R&D dengan menggunakan "Penyangkut Baju" termasuk yang gunakan tangan  "KARATE". Saya memang menggunakan pelbagai material untuk memukul antaranya rotan, buluh, kayu anona dan ranting pokok bunga kertas.

Orang dulu-dulu ketika memandikan jenazah, dibawah tempat mandian jenazah (bawah rumah) akan diletakkan bahan berduri. Olih asbab demikianlah saya menggunakan ranting berduri untuk TRO. Wallahu A'lam.